Milli atletlerden 2 altın madalya

Avrupa U23 Atletizm Şampiyonası'nda Türkiye'ye iki altın madalya! Dilek Koçak 1500 metrede, Mazlum Demir ise 10 bin metre yürüyüşte zirveye çıktı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 21 Temmuz 2025 10:59
Haber: DHA, Fotoğraf: X.com
Milli atletlerden 2 altın madalya
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News

Norveç'in Bergen kentinde düzenlenen Avrupa 23 Yaş Altı Atletizm Şampiyonası'nda milli sporcular iki altın madalya kazandı.

Kadınlar 1500 metrede Dilek Koçak, erkekler 10 bin metre yürüyüşte ise Mazlum Demir altın madalyanın sahibi oldu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla

Tümü
 Reklam