17 Yaş Altı Kız Milli Hentbol Takımı, Karadağ'da yapılan Avrupa Şampiyonası'nda Danimarka'ya 35-21 yenildi.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Türkiye Hentbol Federasyonunun açıklamasına göre, başkent Podgoritsa'da düzenlenen organizasyonda mücadele eden milliler, A Grubu'ndaki üçüncü ve son maçında Danimarka ile karşılaştı.
İlk yarıyı 18-8 geride kapatan milli takım, sahadan 35-21 mağlup ayrıldı.
Grupta oynadığı üç karşılaşmayı da kaybeden 17 Yaş Altı Kız Milli Takımı, sıralama maçlarına çıkacak.
İlk yarıyı 18-8 geride kapatan milli takım, sahadan 35-21 mağlup ayrıldı.
Grupta oynadığı üç karşılaşmayı da kaybeden 17 Yaş Altı Kız Milli Takımı, sıralama maçlarına çıkacak.



















