Erciyes'te çok konuşulacak hakem iddiası!

Kayseri Erciyesspor oyuncusu Gökhan Değirmenci, Fenerbahçe maçından sonra ilginç bir açıklama yaptı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 19 Aralık 2014 22:26 | Son Güncelleme Tarihi: 19 Aralık 2014 23:02
Haber: Sporx.com
Erciyes'te çok konuşulacak hakem iddiası!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Kayseri Erciyesspor'dan Gökhan Değirmenci, Fenerbahçe maçı sonrasında açıklamalarda bulundu ve penaltı pozisyonu öncesinde yaşanan taç atışı için çok konuşulacak bir iddiada bulundu.

Taç atışının kendilerine verilmesi gerektiğini kaydeden Gökhan, "Pozisyon öncesindeki taç atışında, ben 6. hakemin, çok net bir şekilde beyaz(Erciyesspor) kulanıyor dediğini duydum. Sonra F.Bahçe başladı ve orta hakem 'çabuk başladılar ne yapayım' dedi. Sonrasında ceza alanında arkadaşımızın eline çarpıyor, çarpmıyor diyemem. İçeride konuşulanlar, faul olduğunu arkadan itildiğini söylüyor. Biraz garip geldi bana da, itme olmasa arkadaşımız niye öyle gitsin. Yapacak bir şey yok, iyi oynadığımızı düşünüyorum. Hakemlerimize güveniyoruz, şanssızlık oldu. " ifadelerini kullandı.

Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam