Anderson Talisca: "Çok özgüvenliydim"

Fenerbahçe'den Anderson Talisca, 3-1 kazanılan Kocaelispor maçının ardından konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 24 Ağustos 2025 00:23
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: AA
Anderson Talisca: 'Çok özgüvenliydim'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Feenrbahçe'nin golcüsü Anderson Talisca, 3-1 kazanılan Kocaelispor maçının ardından açıklamalarda bulundu.

Anderson Talisca konuşmasında şu ifadelere yer verdi:

"Özgüvenli bir şekilde maçın içerisindeydim. Çok çalıştım. Rakibi de iyi analiz ettik. Sadece kendi adıma değil takım adına gösterdiğimiz performanstan dolayı çok mutluyum. 
Takımdaki herkes çok büyük oynuyor. Milan Skriniar ve Archie Brown da golleri dışında da çok güzel bir oyun ortaya koydu. Herkesi performansından dolayı kutluyorum."
 
 
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam