Ali Koç'tan Samandıra'ya çıkarma!

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Jose Mourinho ve futbolcularla görüşmek için Samandıra'ya gitti.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 24 Nisan 2025 10:32
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: AA
Ali Koç'tan Samandıra'ya çıkarma!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (1)
Google News
Süper Lig'de Kayserispor ile aldığı beraberlik sonrası Galatasaray'ın 5 puan gerisine düşen Fenerbahçe'de başkan Ali Koç'tan önemli bir hamle geldi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Gaziantep FK maçı öncesi Samandıra'ya gitti.

Yağız Sabuncuoğlu'nun haberine göre, Ali Koç'un, Samandıra'da teknik direktör Jose Mourinho ve futbolcularla özel görüşme yapacağı belirtildi.

CUMARTESİ BÜYÜK GÜN

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, takımın ardından camiaya da cumartesi günkü Yüksek Divan Kurulu toplantısında seslenecek. 

 
Tümü
 Reklam