Karagümrük'ten Trabzonspor maçı sonrası tepki!

Fatih Karagümrük Başkanı Süleyman Hurma, 4-3 kaybedilen Trabzonspor maçının ardından isyan etti.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 27 Eylül 2025 23:41 | Son Güncelleme Tarihi: 27 Eylül 2025 23:51
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: X.com
Karagümrük'ten Trabzonspor maçı sonrası tepki!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (10)
Google News

Trendyol Süper Lig'in 7. haftasında Fatih Karagümrük, Trabzonspor'a 4-3 kaybetti.

Kulüp başkanı Süleyman Hurma maçın ardından canlı yayına bağlandığı Ekol TV'de isyan etti.

"KULÜPLER BİRLİĞİ'NDEN AYRILACAĞIM" Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla "Bu ligi oynanmaz hale getirdiler." diyen Hurma, "Kulüpler Birliği'nden ayrılacağım. Çünkü orada beraber oturmamızın anlamı yok. Büyük kulüpler var. Korunan kulüpler var. Bir de bizim gibi her şeyi kendi imkanlarıyla yapmak zorunda olan ve ezilen kulüpler var. Artık Kulüpler Birliği'nde olmayacağım. Diğer Anadolu takımları'nın da olmaması için elimden geleni yapacağım. Büyük kulüpler kazanınca kuzu gibiler. Kimsenin sesi çıkmıyor. Galatasaray maçında yediğimiz ilk gol faul. Kimsesin sesi çıkmadı." ifadelerini kullandı.

Tümü
 Reklam