Hamzaoğlu'ndan Pandev için nokta!

Galatasaray Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, Diyarbakır BŞB maçının sonrasında konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 23 Aralık 2014 19:31 | Son Güncelleme Tarihi: 23 Aralık 2014 23:48
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: Sporx.com
Hamza Hamzaoğlu
Hamza Hamzaoğlu
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Galatasaray Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi maçının ardından açıklamalarda bulundu.

"Bazı arkadaşlarımızı net görme fırsatı yakaladık. Bizim açımızdan kazançlı bir maç oldu. Pandev'den memnunum. Daha tam istediğim seviyeye gelmedi, ama güç olarak üzerine koyarsa bize faydalı bir oyuncu. Bu arada teklifler olur ve gitmek isterse karar verilir, ama şu anda böyle bir düşüncemiz yok."

"FURKAN VE UMUT GİDECEK"

"Transfer haberleri çıkıyor ama bizim bir girişimimiz olmadı. Hiç bir oyuncumuzla Furkan ve Umut'un dışında, onlar Karabük ile görüşüyorlar, büyük ihtimalle de gidecekler. Onların oynaması için bu kararı aldık zaten. Yoksa onlardan memnuniyetsizliğimiz yok, bütün oyuncularımızdan memnunuz. Onlar için de kulübümüz için de iyi olacak. "

"KORAY VE EMRECAN'DAN MEMNUNUM"

"Defansın göbeğinde oynayan Koray ve Emrecan'ın bu maçtaki performansını iyi izledim. Çok memnunum ikisinden de. Maçın başında Diyarbakır takımı oldukça etkili ataklar yaptılar. Şeyhmus maçın sonlarına doğru olsa bile gol pozisyonuna girebiliyor, atacaktı da. Aslında bir an içimden atsaydı da olurdu diye düşündüm. Diyarbakırspor'a da bundan sonraki maçlarında başarılar dilerim"

SİNAN BOLAT'IN OYNAMA NEDENİ...

"Sinan'ı yine önümüzdeki hafta kupa maçında oynatacağız. Sinan'ı sadece 5 maç maddesinden dolayı oynatmıyorum. Allah korusun Muslera'ya bir şey olursa, Sinan oynayacak. Onu görmek istiyoruz. Hem o madde, hem de bu nedenden Sinan'ı oynatıyoruz"








Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam