Fatih Terim: "Onyekuru'yu ben de isterdim"

Galatasaray teknik direktörü Fatih Terim, Henry Onyekuru'nun satın alma opsiyonu hakkında konuştu

SPORX AI BAKIŞI
calendar 01 Ağustos 2021 18:27
Haber: Sporx.com
Fatih Terim: 'Onyekuru'yu ben de isterdim'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (3)
Google News
Galatasaray teknik direktörü Fatih Terim gazetecilerle sohbet toplantısında Henry Onyekuru'nun Olympiakos'a transfer olmasını yorumladı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Henry Onyekuru'nun kendilerindeki satın alma opsiyonunun yüzde 50'si için 4 Milyon 375 bin € istendiğini belirtti.

Fatih Terim açıklamasında, "Henry Onyekuru'nun bizdeki opsiyonu, bonservisinin %50'si için 4 Milyon 375 bin € şeklinde idi. Bonservisin %100'ü için bir bu kadar daha vermemiz gerekiyordu. Ancak şimdi Olympiakos'a 5 Milyon €'ya gitti. Ben istemez miydim kadromuzda olmasını!" dedi.

Tümü
 Reklam