Serdar Aziz: "F.Bahçe deplasmanında..."

Bursassporlu Serdar Aziz, Fenerbahçe'ye mağlup oldukları maçın ardından görüşlerini dile getirdi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 20 Eylül 2015 22:15 | Son Güncelleme Tarihi: 20 Eylül 2015 23:13
Haber: Sporx.com
Serdar Aziz: 'F.Bahçe deplasmanında...'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (2)
Google News
Bursaspor'un Fenerbahçe'ye yenildiği karşılaşmanın ardından Serdar Aziz, Şükrü Saracoğlu Stadı'nda puan alabilecek futbol oynadıklarını ancak bunu başaramadıklarını açıkladı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Yeşil-beyazlı savunma oyuncusu Serdar Aziz, maçın bitiminde "İzleyenler keyif aldı, iyi mücadele ettik. Takım arkdaşlarım elinden geleni yaptı. Biz de üretken olduk zaman zaman. İlk yarıda çok pas yapamadık, uzun toplarla çıkmaya çalıştık. Fenerbahçe baskılı oynadı top yaptırmadı. Nani güzel bir gol attı. İkinci yarı daha iyi oynadık, pas yaptık ve pozisyonlara girdik. Atsaydık belki beraberlikle bitirebilirdik. kadıköy'de Fenerbahçe'ye karşı oynayabileceğimiz en iyi futbolu oynadık. Ancak buradan yine de puanla gidebilirdik" dedi.

Tümü
 Reklam