Toroğlu: "Pereira şovmen..."

Sabah Gazetesi yazarlarından Erman Toroğlu, yeni sezon öncesi Fenerbahçe hakkında değerlendirmelerde bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 13 Ağustos 2015 12:40
Haber: Sabah
Toroğlu: 'Pereira şovmen...'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (6)
Google News
Sabah Gazetesi yazarlarından Erman Toroğlu, yeni sezon öncesi Fenerbahçe hakkında değerlendirmelerde bulundu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Fenerbahçe'nin yeni teknik direktörü Vitor Pereira'nın şovu sevdiğini dile getiren Erman Toroğlu, "Çok büyük tantanalarla Van Persie'yi transfer ettiler ama niye ettiklerini anlamadım çünkü Şampiyonlar Ligi ön elemesinde oynatmadılar. Orayı düşünmüyor ve ufak şeylerle mutlu oluyorlar. Toplama bir takım görünümündeler. Şu güne kadar gördüğüm kadarıyla şovu seven ama çok fazla bir etkisi olmayan, tribüne oynayan, futbolcular arasında da ikilik yaratabilecek bir teknik adam görüntüsü veriyor Pereira. En büyük tehlike bu. Bu Pereira'ya menajer mi karışacak, Aziz Yıldırım mı karışacak çok merak ediyorum. Filmin sonu nasıl biter onu da çok merak ediyorum" ifadelerini kullandı.

Tümü
 Reklam