"Protokole gel Fikret başkan"

Gaziantepspor Başkanı İbrahim Kızıl, yöneticilerin arasına oturan Fikret Orman'ı protokole davet etti.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 29 Ağustos 2015 10:43
Haber: Sabah
'Protokole gel Fikret başkan'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Kamil Ocak Stadı'nda yöneticilere ayrılan yere oturdu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Orman'ı gören Gaziantepspor Başkanı İbrahim Kızıl, başkan ve Ahmet Ürkmezgil'e seslenip, "Başkan sizin yeriniz burada değil" diyerek üst protokole davet etti.

Sonra birlikte Kızıl'ın gösterdiği yere geçtiler.

Gerginlik yaşandı!

Maç öncesi protokol tribününde gerginlik yaşandı. Her iki kulübün çalışanlarının oturacağı yer konusunda çıkan tartışma büyümeden önlendi.

Tümü
 Reklam