Beşiktaş seferber oldu! "Taraftar"

Beşiktaşlı futbolcular derbi maç öncesi hep bir ağızdan siyah-beyazlı taraftarları Atatürk Olimpiyat Stadı’na davet etti.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 02 Kasım 2014 09:48
Haber: Milliyet
Beşiktaş seferber oldu! 'Taraftar'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Beşiktaşlı futbolcular derbi maç öncesi hep bir ağızdan siyah-beyazlı taraftarları Atatürk Olimpiyat Stadı’na davet etti. Olcay Şahan, “Sen, ben yok, Beşiktaş var. Herkesi maça bekliyoruz. Haydi Olimpiyat’a” dedi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Sözlerine, “Selamün aleyküm” diyerek başlayan Demba Ba bütün taraftarları destek için tribünlere çağırırken, cezası yüzünden maçta forma giyemeyecek olan Gökhan Töre de, “Ben sahada olamayacağım ama Beşiktaş için haydi Olimpiyat’a” diye konuştu.

Tümü
 Reklam