Bakanlık'tan Fikret Orman'a: "İnsaf!"

Gençlik ve Spor Bakanlığı, Beşiktaş Başkanı Fikret Orman’ın açıklamalarına yanıt verdi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 02 Kasım 2014 09:46 | Son Güncelleme Tarihi: 02 Kasım 2014 10:32
Haber: Milliyet
Bakanlık'tan Fikret Orman'a: 'İnsaf!'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Gençlik ve Spor Bakanlığı, Beşiktaş Başkanı Fikret Orman’ın, “Türkiye’de 25 stadyum yapılıyor. 2. ve 3. lig kulüplerine yapılıyor. Stadımızı bir tek biz kendimiz yapıyoruz. Stadımızı yapmamızdan niye rahatsız oluyorlar anlamıyorum” açıklamalarına yanıt verdi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Bakanlık olarak mülkiyeti devlete ait olan bir taşınmaz üzerinde kulüplerin kendi stadyumunu yapmasına her zaman destek olunduğu vurgulanan açıklamada, “Beşiktaş Kulübü’ne gerekli izinler konusunda her türlü kolaylık gösterilmiştir. Hal böyle iken Sayın Fikret Orman’ın yaptığı açıklamada ‘Stadımızı yapıyor olmamızdan neden rahatsızlık duyuluyor’ şeklindeki beyanatları insaf sınırlarını zorlamaktadır” ifadeleri kullanıldı

Tümü
 Reklam