G.Saray, Sırbistan'dan ayrıldı

Galatasaray Liv Hospital Erkek Basketbol Takımı, Kızılyıldız ile oynadığı maç sonrası Sırbistan'dan ayrıldı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 17 Ocak 2015 01:16
Haber: AA, Fotoğraf: AA
Galatasaray Liv Hospital oyuncuları
Galatasaray Liv Hospital oyuncuları
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Galatasaray Liv Hospital Erkek Basketbol Takımı, THY Avrupa Ligi Top 16 turu E Grubu üçüncü haftasında Kızılyıldız'a konuk olduğu maçın ardından Sırbistan'dan ayrıldı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Galatasaray Kulübü Başkanı Duygun Yarsuvat'ın da yer aldığı kafileyi, başkent Belgrad'daki Nikola Tesla Havalimanı’nda Türkiye'nin Belgrad Büyükelçisi Mehmet Kemal Bozay uğurladı.

Kızılyıldız ile Galatasaray Liv Hospital arasında Belgrad'daki Kombank Arena'da oynanan karşılaşmayı sarı-kırmızılı takım 74-65 kazanmıştı.

İki takım arasında grup aşamasında İstanbul'da oynanan karşılaşma öncesinde çıkan olaylarda bıçaklanan Sırp taraftar Marko Ivkovic'in hayatını kaybetmesi nedeniyle olaylı geçmesi beklenen karşılaşma geniş çaplı güvenlik önlemleri altında oynanmıştı.

Tümü
 Reklam