Taner Yapağıcı: "Oyunun keyfine varmalarını söyledik"

Kasımpaşa 19 Yaş Altı Takımı Teknik Direktörü Taner Yapağıcı, sahalarında Fenerbahçe'ye 3-0 mağlup oldukları maçın ardından açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 09 Ocak 2025 23:40 | Son Güncelleme Tarihi: 10 Ocak 2025 00:07
Haber: AA, Fotoğraf: AA
Taner Yapağıcı: 'Oyunun keyfine varmalarını söyledik'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Ziraat Türkiye Kupası B Grubu ilk maçında ağırladığı Fenerbahçe'ye 3-0 yenilen Kasımpaşa'da 19 Yaş Altı Takımı Teknik Direktörü Taner Yapağıcı, genç oyuncularla iyi mücadele ortaya koyduklarını söyledi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Yapağıcı, Recep Tayyip Erdoğan Stadı'nda oynanan karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuştu.

Tamamı genç oyunculardan kurulu kadroyla sahaya çıktıklarına dikkati çeken Taner Yapağıcı, "Fenerbahçe'yi tebrik ediyoruz. Takımımı da tebrik ediyorum. Oyunun keyfine varmalarını söyledik. 17 yaş ortalamasıyla 19 yaş altı takımıyla buradayız. Keyfine vardığımızı düşünüyorum. İyi mücadele ettik. Kulübümüzü en iyi şekilde temsil ettik." ifadelerini kullandı.



 
Tümü
 Reklam