Bakan'dan Fenerbahçe'ye tebrik

Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, Basketbol Kadınlar Türkiye Kupası'nda şampiyon olan Fenerbahçe için tebrik mesajı yayımladı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 28 Aralık 2014 19:34
Haber: DHA
Bakan'dan Fenerbahçe'ye tebrik
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, Basketbol Kadınlar Türkiye Kupası'nda şampiyon olan Fenerbahçe için tebrik mesajı yayımladı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Bakan Çağatay Kılıç'ın Kadınlar Türkiye Kupası finalinde şampiyon olan Fenerbahçe için yayımladığı tebrik mesajı şöyle:

"Basketbol Kadınlar Türkiye Kupası final mücadelesinde karşılaşan iki değerli kulübümüz Fenerbahçe ve Adana ASKİ, fair play çerçevesi içinde sporseverlere heyecan verici bir karşılaşma yaşattı. Bu noktada öncelikle kupaya uzanan Fenerbahçe'nin idari ve teknik kadrolarını tebrik ederi

Tümü
 Reklam