Nottingham, penaltılarla çeyrek finalde

Nottingham Forest, Midtjylland'ı penaltılarda eledi ve UEFA Avrupa Ligi'nde çeyrek finale yükseldi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 19 Mart 2026 23:33
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: Imago
Nottingham, penaltılarla çeyrek finalde
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
UEFA Avrupa Ligi Son 16 Turu rövanş maçında Midtjylland ile Nottingham Forest karşı karşıya geldi. MCH Arena'da oynanan mücadeleyi penaltılar sonucunda Nottingham Forest kazandı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla İlk maçı evinde 1-0 kaybeden Nottingham Forest, 40. dakikada Nicolas Dominguez ile öne geçti. Ryan Yates, 52. dakikada farkı 2'ye çıkardı.

Midtjylland, 69. dakikada Erlic'in golüyle farkı 1'e indirdi ve toplam skorda eşitliği getirdi.

120 dakika sonunda toplam skorda eşitlik bozulmayınca seri penaltı atışlarına geçildi.

Nottingham Forest, 3 penaltının tamamından faydalandı. Midtjylland ise Cho Gue-Sung, Aral Şimşir ve Edward Chilufya ile kullandığı 3 penaltının tamamını kaçırdı.

Vitor Pereira'nın çalıştırdığı Nottingham Forest, bu sonuçla adını çeyrek finale yazdırdı.

Tümü
 Reklam