Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye gönderme!

Şampiyonluğu kutlayan Galatasaray'da takım otobüsünde, "Fener ağlama" tezahüratı yapıldı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 15 Mayıs 2026 17:37
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: AA
Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye gönderme!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
Yorum Yap Yorum Yap (2)
Google News
Galatasaray'da şampiyonluk kutlamaları başladı. Sarı-kırmızılılardan kutlamalarda Fenerbahçe'ye gönderme yapıldı.

Galatasaraylı futbolcular, saat 16.30'da üstü açık otobüsle Taksim'den RAMS Park'a doğru yola çıktı.

Taksim'de ilerleyen Galatasaray takım otobüsünde "Fener ağlama" bestesi açıldı ve futbolcular da bu besteye eşlik etti.

Tümü
 Reklam