Yusuf Erdoğan: "Fenerbahçe'yi vallahi yeneceğiz"

Konyasporlu futbolcular Alanya mağlubiyeti sonrası deplasman tribününe giderek Fenerbahçe maçı için galibiyet sözü verdi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 04 Ocak 2025 00:11 | Son Güncelleme Tarihi: 04 Ocak 2025 00:22
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: AA
Yusuf Erdoğan: 'Fenerbahçe'yi vallahi yeneceğiz'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Süper Lig'in 18. haftasında Konyaspor, deplasmanda Alanyaspor'a 2-1 mağlup oldu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Bu yenilginin ardından Konyasporlu futbolcular, deplasman tribününe giderek Fenerbahçe maçı için galibiyet sözü verdi.

"FENERBAHÇE'Yİ VALLAHİ YENECEĞİZ"

Konyasporlu futbolculardan Yusuf Erdoğan, tribünlere seslenirken "Fenerbahçe'yi vallahi yeneceğiz. Söz." ifadelerini kullandı.

Konyaspor, Süper Lig'in 19. haftasında 13 Ocak'ta Fenerbahçe'yi konuk edecek.



 

 

 

 

Tümü
 Reklam