Tekelioğlu: "Yabancısız oynadık"

Trabzonspor Teknik Direktörü Sadi Tekelioğlu, Adanaspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 12 Ocak 2016 22:39
Haber: AA
Tekelioğlu: 'Yabancısız oynadık'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (1)
Google News
Trabzonspor Teknik Direktörü Sadi Tekelioğlu, Adanaspor'u 4-1 mağlup ettikleri maçın ardından, karşılaşmanın kendileri ve Adanaspor için genç ve yedek oyuncuları test ettikleri bir müsabaka olduğunu söyledi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Her iki takımın da önümüzdeki haftalarda önemli maçlara çıkacağını kaydeden Tekelioğlu, ''En nihayetinde Trabzonspor takımının yedeği de olsa as oyuncular oynamasa da Trabzonspor takımı. Nitekim de böyle oldu, hemen arka arkaya gelen 2 gol maçın kaderini belli etti. Bizim sevindiğimiz taraf sakatsız ve cezasız bie şekilde gruptan çıkmayı garantiledik. Önemli olan buydu" diye konuştu.

Yabancı oyuncuların olmadığı bir maçı tamamladıklarını vurgulayan tecrübeli teknik adam, "Yabancısız oynadık, 22 yaş ortalamasıyla oynadık bu çok önemli. 18 oyuncunun 10 Trabzonlu, 8'i altyapı oyuncusuydu. Bunlar artı olarak bizim için galibiyetten önemliydi. Maçı kaybetsek dahi ileride telafisi vardı. Ama genç oyuncuları kazanmak en azından turu rahat bir şekilde geçmek bizim için artı oldu'" ifadelerini kullandı.

 

Tümü
 Reklam