Süper Lig'de Fenerbahçe'nin Konyaspor'u 3-0 yendiği maçın ardından Archie Brown açıklamalarda bulundu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Karşılaşmayı değerlendiren Archie Brown, "Maç hakkında pozitif görüşlere sahibim. Sezon için hayal kırıklığı yaşıyoruz. Bu kulübün harika taraftarları şampiyonluk hak ediyor." dedi.
Archie Brown ayrıca "Umarım Tanrı'nın da izniyle önümüzdeki sezon şampiyon oluruz." ifadelerini kullandı.
Archie Brown ayrıca "Umarım Tanrı'nın da izniyle önümüzdeki sezon şampiyon oluruz." ifadelerini kullandı.

















Fenerbahçe


