Volkan Demirel: "Şampiyonluk yarışı..."

Spor Toto Süper Lig'de Beşiktaş'ı kendi sahasında 1-0 yenerek şampiyonluk yarışında yeniden iddialı duruma gelen Fenerbahçe'de kaptan Volkan Demirel maçın ardından açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 22 Mart 2015 22:53
Haber: Sporx.com
Volkan Demirel: 'Şampiyonluk yarışı...'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (5)
Google News
Spor Toto Süper Lig'de Beşiktaş'ı kendi sahasında 1-0 yenerek şampiyonluk yarışında yeniden iddialı duruma gelen Fenerbahçe'de kaptan Volkan Demirel maçın ardından açıklamalarda bulundu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Şampiyonluk yarışının son haftaya kadar devam edeceğini ifade eden Volkan Demirel, "Kazandığımız için çok mutluyuz, çok iyi oynamadık ama biz oynamak isteyen taraftık. Beşiktaş, bizi oynatmak istemedi; 10-15 dakika yerde yattılar. 90+1'de de olsa galibiyeti aldık. Kaybetmemiz gereken bir maçtı, hem savunmayı iyi yapmak hem de hücumu iyi yapmak zorundayık. Bu haftayı geçtikten sonra 27 puan var, son haftaya kadar bu yarış devam edecektir. Her maça, derbi haftasına çıkar gibi çıkmalıyız" dedi.

Tümü
 Reklam