Diyarbakır cephesi üzgün; "Biz üstündük"

GÖRÜNTÜLÜ- Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor teknik direktörü Coşkun Demirbakan, Galatasaray maçının ardından konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 23 Aralık 2014 19:16 | Son Güncelleme Tarihi: 23 Aralık 2014 20:01
Haber: Sporx.com
Diyarbakır cephesi üzgün; 'Biz üstündük'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Ziraat Türkiye Kupası'nda Galatasaray'a 4-1 kaybeden Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor teknik direktörü Coşkun Demirbakan maç sonunda açıklamalarda bulundu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Maçı değerlendiren teknik adam, "İkinci yarıda da biz üstündük. 1-1 iken de pozisyonlara girdik. 2. gole kadar pozisyon yoktu. Burada beceri öne çıkıyor. Sistemler falan önemli olmuyor, futbolcuların yapabilirliği önemli. Gollere baktım, Olcan'ın golü mükemmeldi, iyi düşündü, maç orada koptu. Oyuncularım futbolun doğrusunu yapmaya çalıştı." dedi.

Kaleci değişikliği ile ilgili konuşan Demirbakan, "2. devre kasığında problem vardı, idare et dedik. Olcan'ın golü ile ilgisi yok, gol yedi diye kaleci mi değiştirilir. İlk devrede oldu sıkıntısı" ifadelerini kullandı.

Tümü
 Reklam