Beşiktaş'ın Devler Ligi Play-Off Turu'ndaki rakibi Arsenal, Süleyman Seba'nın vefatı sonrasında alkış alan bir harekete imza attı.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
İngiliz ekibi, mikro blog sitesi Twitter'dan attığı mesajında, Beşiktaş'a taziye mesajı gönderdi. Mesajda, "Beşiktaş'ın Onursal Başkanı Süleyman Seba'nın ölümünün ardından, Arsenal'deki herkes Şampiyonlar Ligi'ndeki rakibimize taziye yolluyor" ifadeleri kullanıldı.
Arsenal'in twiti sonrasında, birçok futbolsever İngiliz kulübünü kutladı.

Arsenal'in twiti sonrasında, birçok futbolsever İngiliz kulübünü kutladı.


























Beşiktaş


