çArşı, Seba diye inletti! "Rahat uyu..."

Siyah-beyazlı taraftarlar, Köyiçi'ndeki kartal heykeli çevresinde Seba için saygı duruşunda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 14 Ağustos 2014 20:44 | Son Güncelleme Tarihi: 14 Ağustos 2014 21:04
Haber: AA
çArşı, Seba diye inletti! 'Rahat uyu...'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Beşiktaş camiası, vefat eden onursal başkan Süleyman Seba'nın acısını yaşarken, taraftarlar Köyiçi meydanında efsane başkan için saygı duruşunda bulundu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Meydandaki kartal heykeli çevresinde toplanan taraftarlar, "Büyük başkan ölmedi, kalbimizde yaşıyor" şeklinde tezahürat yaptı. Taraftarlar burada, Seba'nın anısına saygı duruşunda bulundu.

Beşiktaş çarşıdaki bir binanın üzerine de "Üzüleceğimiz çok şey oldu. Sustuk! Hiçbiri bizi gidişin kadar üzmedi. Rahat uyu baba, Beşiktaş'ı üzdürmeyeceğiz" yazısı yer alan dev boyutta Seba posteri asıldı.



Tümü
 Reklam