Selçuk İnan: ''Bunu yapanlar taraftar değil''

Galatasaray Kaptanı Selçuk İnan, Gençlerbirliği maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 11 Mart 2017 21:44
Haber: Sporx.com
Selçuk İnan: ''Bunu yapanlar taraftar değil''
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (18)
Google News
Galatasaray'a Gençlerbirliği karşısında galibiyeti getiren golü atan Selçuk İnan, kısa bir değerlendirme yaptı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Selçuk İnan, maç sonunda son dakika golüyle kazanmanın güzel olduğunu söylerken gol sırasında Podolski ile konuştuklarını da söyledi.

Milli oyuncu, son olarak sahalarda yaşanan küfür olaylarıyla ilgili de konuştu.

İşte Selçuk İnan'ın maç sonu açıklamaları...

''Son 2 haftadır son dakikalarda attığımız gollerle kazanmasını bildik. Her maç zor. Ama zor da olsa maçı kazanmak güzel. Hedefimiz devam ediyor. Bugün iyi de mücadele ettik. Çok mutluyuz.''

''Aramızda konuştuk. Podolski de vurabilirdi ama benim vurmama karar verdik. Önemli bir gol oldu.''

''Ben burada Galatasaray kaptanı olarak, profesyonel futbolcular adına bir şeyler söylemek istiyorum. Biz futbolcuyuz. Bizi eleştirebilirler, saygı duyuyoruz. Ama ricam futbol bir oyundur, güzel bir oyundur. İnsanlara bunları aşılamamız lazım. Taraftarlık küfür etmek, saldırmak anlamına gelmiyor. Bunu hep belirtmeliyiz. Alt liglerde birçok oyuncu arkadaşım var. Hepsi bizi arıyor, bizden rica ediyorlar. Ben bugün golü attığım zaman kendim için sevinmedim ki, annem için babam için taraftarımız için sevindim. Hep iyi olsun istiyoruz. Alt liglerde öyle olaylar yaşanıyor ki, anlayamazsınız. İnsanları yönlendirmeliyiz. Sinemaya gittiğinizde bitmeden çıkabilir misiniz? Çıkabilirsiniz, ama küfretmezsiniz. Biz kötü oynayınca hep küfür mü edeceksiniz? Sürekli hesap sorulan bir noktaya geldik. Bunu yapanlar taraftar değil. Ben hayatımda hiç küfür etmedim, bir insan kaybetti diye nasıl küfür edebilir ki? Bu bir oyun.''

Tümü
 Reklam