Özdilek: "Seba baba gibiydi"

Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Mehmet Özdilek, Süleyman Seba için konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 14 Ağustos 2014 21:17 | Son Güncelleme Tarihi: 14 Ağustos 2014 21:26
Haber: AA
Özdilek: 'Seba baba gibiydi'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Mehmet Özdilek, Beşiktaş Kulübü Onursal Başkanı Süleyman Seba'nın vefatıyla ilgili "Beşiktaş'ta 14 yıl görev yaptım. 13 yılım Sayın Süleyman Seba ile geçti. Başkandan çok bize bir baba gibiydi, örnek alınacak bir büyüğümüzü kaybettik" dedi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Özdilek, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Süleyman Seba'nın ölüm haberini aldıktan sonra "çok kötü durumda" olduğunu belirterek, "Ölüm haberi çok derinden yaraladı. Ankara'da da beraberdik ve hastalık sürecini yakından takip ediyorduk. Bizim için önemli bir değeri kaybetmenin acısını yaşıyoruz" diye konuştu.

Hayatının büyük bölümünde Süleyman Seba'nın olduğunu ifade eden Özdilek, "Süleyman Seba ailemizden biriydi. Örnek alınacak bir insandı. Acımız çok büyük" diyerek üzüntüsünü dile getirdi.

Tümü
 Reklam