Old Firm'de gol sesi çıkmadı!

İskoçya Premiership'in 4. haftasında oynanan Old Firm derbisinde Glasgow Rangers ile Celtic 0-0 berabere kaldı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 31 Ağustos 2025 15:55 | Son Güncelleme Tarihi: 31 Ağustos 2025 16:45
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: Imago
Old Firm'de gol sesi çıkmadı!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
İskoçya Premiership'in 4. hafta karışlaşmasında Glasgow Rangers ile Celtic karşı karşıya geldi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Ibrox Stadyumu'nda oynanan derbi 0-0 beraberlikle sonuçlandı.

Rangers'ın 33. dakikada John Souttar ile bulduğu gol ofsayt gerekçesiyle iptal edildi.

Old Firm'de 2017'den beri ilk kez oynanan karşılaşmada gol sesi çıkmadı.

Bu sonuçla birlikte Rangers, 4 puana yükseldi. Celtic ise 10 puana yükseldi ve zirvedeki yerini korudu
Rangers gelecek hafta kendi evinde Hearts'ı ağırlarken, Celtic ise Kilmarnock ile karşılaşacak.

 

 

Tümü
 Reklam