İskoçya Premiership'in 4. hafta karışlaşmasında Glasgow Rangers ile Celtic karşı karşıya geldi.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Ibrox Stadyumu'nda oynanan derbi 0-0 beraberlikle sonuçlandı.
Old Firm'de 2017'den beri ilk kez oynanan karşılaşmada gol sesi çıkmadı.
Bu sonuçla birlikte Rangers, 4 puana yükseldi. Celtic ise 10 puana yükseldi ve zirvedeki yerini korudu Rangers gelecek hafta kendi evinde Hearts'ı ağırlarken, Celtic ise Kilmarnock ile karşılaşacak.
Rangers'ın 33. dakikada John Souttar ile bulduğu gol ofsayt gerekçesiyle iptal edildi.
Old Firm'de 2017'den beri ilk kez oynanan karşılaşmada gol sesi çıkmadı.
Bu sonuçla birlikte Rangers, 4 puana yükseldi. Celtic ise 10 puana yükseldi ve zirvedeki yerini korudu



















