3 senede 1. Lig'e yükseldiler: Muğlaspor

Muğlaspor, Elazığspor'u 2. Lig play-off finalinde seri penaltı atışları sonucunda mağlup ederek 1. Lig'e yükselen 4. takım oldu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 10 Mayıs 2026 22:26 | Son Güncelleme Tarihi: 10 Mayıs 2026 22:41
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: AA
3 senede 1. Lig'e yükseldiler: Muğlaspor
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (1)
Google News
2. Lig play-off finalinde Muğlaspor ile Seza Çimento Elazığspor karşı karşıya geldi. Bursa Matlı Stadyumu'nda oynanan mücadeleyi Muğlaspor, penaltı atışları sonucunda kazandı ve 1. Lig'e yükseldi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Normal süresi ve uzatma dakikaları 0-0 sona eren maçta, ilk 5 penaltıda iki takım da 2'şer kez kalecilere takıldı. 10. penaltılar sonucunda Muğlaspor, toplamda 8-7'lik skorla kazanarak 1. Lig'e yükseldi.

Muğlaspor, üst üste 3 sezonda 3 şampiyonluk yaşayarak 1. Lig'e yükseldi. 2024'te Bölgesel Amatör Lig, 2025'te 3. Lig ve 2026'da 2. Lig'de bir üst lige yükselme sevinci yaşadı.

Bursaspor, Batman Petrolspor ve Mardin 1969 Spor'un ardından 1. Lig'e yükselen 4. takım Muğlaspor oldu.

1. Lig'den 2. Lig'e düşen takımlar ise Serik Belediyespor, Sakaryaspor, Hatayspor ve Adana Demirspor olmuştu.

Tümü
 Reklam