Demba Ba: "Basit goller yedik"

Spor Toto Süper Lig'de Balıkesirspor ile deplasmanda 2-2 berabere kalan Beşiktaş'ta moraller alt üst oldu. Siyah-beyazlı takımının golcüsü Demba Ba maçın ardından yaptı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 01 Mart 2015 21:23 | Son Güncelleme Tarihi: 01 Mart 2015 22:13
Haber: Sporx.com
Demba Ba: 'Basit goller yedik'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (16)
Google News
Spor Toto Süper Lig'de Balıkesirspor ile deplasmanda 2-2 berabere kalan Beşiktaş'ta moraller alt üst oldu. Siyah-beyazlı takımının golcüsü Demba Ba maçın ardından yaptı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Balıkesirspor karşısında çok basit goller yediklerini ifade eden Demba Ba, "Çok kötü oynamadık, iyi oynamadığımız bölümler var. Çok kötü, basit goller yedik. 3 gün önce çok zorlu bir 120 dakika oynadık ve yorgunluk belirtileri de dakikalar ilerledikçe artmaya başladı. Maçtan önce yaptığımız konuşmada, hiçbir maçın gayret göstermeden kazanılmayacağını birbirimize söyledik, bunları biliyorduk ancak konuştuklarımızı yapamadık. Bundan sonra aynı hataları tekrarlamamamız gerekir" dedi.

Tümü
 Reklam