Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Kamil Ocak Stadı'nda yöneticilere ayrılan yere oturdu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
Orman'ı gören Gaziantepspor Başkanı İbrahim Kızıl, başkan ve Ahmet Ürkmezgil'e seslenip, "Başkan sizin yeriniz burada değil" diyerek üst protokole davet etti.
Sonra birlikte Kızıl'ın gösterdiği yere geçtiler.
Gerginlik yaşandı!
Maç öncesi protokol tribününde gerginlik yaşandı. Her iki kulübün çalışanlarının oturacağı yer konusunda çıkan tartışma büyümeden önlendi.
Sonra birlikte Kızıl'ın gösterdiği yere geçtiler.
Gerginlik yaşandı!
Maç öncesi protokol tribününde gerginlik yaşandı. Her iki kulübün çalışanlarının oturacağı yer konusunda çıkan tartışma büyümeden önlendi.


















Beşiktaş


