G.Saray'a derbi öncesinde müjde!

Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final ilk maçında Manisaspor ile karşılaşacak Galatasaray'a sevindirici haber geldi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 02 Mart 2015 22:33
Haber: AA
G.Saray'a derbi öncesinde müjde!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (22)
Google News
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final turunun ilk maçında Manisaspor'u konuk edecek Galatasaray'da, sakatlığı nedeniyle bir süredir takımdan ayrı olan Burak Yılmaz, takımla çalışmalara başladı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Süper Lig'in 21. haftasında Medicana Sivasspor maçında sakatlanarak oyundan çıkmak zorunda kalan, 22. haftadaki Suat Altın İnşaat Kayseri Erciyesspor maçında ise forma giyemeyen sarı-kırmızılı futbolcu, bu akşamki antrenmanda takım çalışmasına katıldı.

Kupa maçının hazırlıklarını tamamlayan sarı-kırmızılı takımın antrenmanına, ameliyat edilen Melo'nun dışında tüm futbolcuların katıldığı bildirildi.

Tümü
 Reklam