David Luiz MANU'nun elenmesinden memnun!

Premier Lig ekiplerinden Chelsea'nin başarılı defans oyuncusu David Luiz, Manchester United'ın Real Madrid'e elenmesinden dolayı oldukça mutlu olduğunu ifade etti.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 07 Mart 2013 15:30
Haber: Sporx.com dış haberler
David Luiz MANU'nun elenmesinden memnun!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
-SPORX DIŞ HABERLER- İngiltere Premier Lig ekiplerinden Chelsea'nin başarılı stoperi David Luiz, ezeli rakipleri Mancheshter United'ın UEFA Şampiyonlar Ligi 2. Tur mücadelesinde La Liga ekiplerinden Real Madrid'e elenmesini oldukça olumlu karşıladı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Aralık ayından itibaren ilk kez yenilgi yüzü gören Manchester United'ın elenmesinin, Chelsea adına iyi bir gelişme olduğunu belirtti.

Brezilyalı oyuncu Sky Sports'a yaptığı açıklamada Federasyon Kupası çeyrek finalinde karşılaşacakları rakipleri Manchester United'ın elenmesinin kendileri adına oldukça iyi olduğunu belirtirken; "Bu tip takımlar Şampiyonlar Ligi'nde başarı kazandıklarında daha tehlikeli oluyorlar. Manchester United moral motivasyon olarak kendilerine olan güvenlerini bir nebze olsun kaybetti. Eğer değerlendirebilirsek bu bizim için büyük bir avantaj olabilir" sözlerini kaydetti.

Premier Lig'in iki güçlü ekibi Manchester United ve Chelsea, 10 Mart'ta Federasyon Kupası çeyrek finalinde Old Trafford'da karşı karşıya gelecek.

Tümü
 Reklam