Ali Şen: "Seba iz bıraktı!"

Fenerbahçe'nin eski başkanlarından Ali Şen, Seba'nın aramızdan ayrılması sonrası önemli açıklamalar yaptı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 14 Ağustos 2014 04:55 | Son Güncelleme Tarihi: 14 Ağustos 2014 04:56
Haber: NTVSpor
Ali Şen: 'Seba iz bıraktı!'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Beşiktaş'ın efsane başkanı, Türk futbolunun sembol ismi Süleyman Seba'nın vefatının ardından Ali Şen de duygu ve düşüncelerini NTV Spor canlı yayınında paylaştı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Ali Şen'in sözlerinin satırbaşları şöyle:

"Süleyman Seba sadece Beşiktaş'ta bir futbolcunun ötesinde işadamı olmamasına rağmen çok itibarlı bir insan olarak Türk toplumundan ilgi görmüştür. Süleyman Seba çok mütevazı bir insandı. Herkes saygı gösterirdi. Seba, iz bırakan biri oldu. Aynı dönemlerde başkanlık yaptık. Birbirimize çok fikir alışverişinde bulunmuştuk. Süleyman Seba hem mütevazi hem bilgili hem de insanlara değer veren bir kişiydi. Onu çok özleyeceğimi söyleyebilirim."



Tümü
 Reklam