Aksoy: " Beşiktaş maçı ile..."

Türkiye Erkekler Voleybol 1. Ligi ekiplerinden İnegöl Belediyespor'un Antrenörü Ali Bahadır Aksoy açıklamalarda bulundu

SPORX AI BAKIŞI
calendar 06 Kasım 2014 13:22
Haber: AA
Aksoy: ' Beşiktaş maçı ile...'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Türkiye Erkekler Voleybol 1. Ligi ekiplerinden İnegöl Belediyespor'un Antrenörü Ali Bahadır Aksoy, "Bir duraklamaya girdik. Beşiktaş maçı ile kıpırdayıp tekrar yukarılara çıkmak için puan almak istiyoruz" dedi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Turuncu-lacivertliler, İnegöl Gençlik Hizmetleri Spor Salonu'nda konuk edecekleri Beşiktaş müsabakası hazırlıklarına başladı.

Aksoy, idman öncesi AA muhabirine yaptığı açıklamada, bu maçın kendileri için çok önemli olduğunu söyledi.

Lige iyi bir başlangıç yaptıklarını ancak daha sonraki maçlarda yenildiklerini belirten Aksoy, şöyle konuştu:

"Önce bir kupa maçında Maliye galibiyeti net bir skorla bitti, arkasından Palandöken galibiyetiyle lige iyi başlangıç yaptık. Daha sonra deplasmanda oynadığımız Ziraat, Maliye müsabakaları ve sahamızdaki Arkas maçını kaybettik. Şimdi başlangıçta yaptığımız çıkışı devam ettirmek istiyoruz. Bir duraklamaya girdik. Beşiktaş maçı ile kıpırdayıp tekrar yukarılara çıkmak için puan almak istiyoruz. Kesinlikle kazanmamız ve net bir skorla almamız gereken bir maç."

Aksoy, maçta taraftarlardan destek beklediklerini sözlerine ekledi.

Tümü
 Reklam