Sow: "Üzülüyordum, şimdi..."

Fenerbahçe'nin Senegalli golcüsü Moussa Sow, ağları sarstığı Rizespor karşılaşmasının sonrasında konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 11 Şubat 2015 23:07
Haber: Sporx.com
Sow: 'Üzülüyordum, şimdi...'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (6)
Google News
Fenerbahçe'nin golcü oyuncusu Moussa Sow, 4-1 sona eren ve topuk ile güzel bir gol attığı mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla İŞTE SOW'UN SÖZLERİ...

"İyi bir Rize takımı ile karşılaştık, bizim için kolay değilidi. İlk golü bulduk ve öne geçtik. Onlar ikinci yarıya iyi bir giriş yaptı ve skoru eşitlemeyi başardılar. İkinci yarıya iyi başladılar, fakat sonrasında Bekir'in golü bizi rahatlattı, sonrasında da diğer goller geldi ve maçı bitirdik."

"Güzel bir gol attım. Uzun zamandır gol atamıyordum ve uzun zaman gol atamamak bir forvet oyuncusunu üzer. Bu yönden bu akşam büyük mutluluk duydum. Fenerbahçe'ye gollerim ile yardım etmek istiyorum."

Tümü
 Reklam