Fenerbahçe'nin golcü oyuncusu Moussa Sow, 4-1 sona eren ve topuk ile güzel bir gol attığı mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş!
İŞARETLE
İŞTE SOW'UN SÖZLERİ...
"İyi bir Rize takımı ile karşılaştık, bizim için kolay değilidi. İlk golü bulduk ve öne geçtik. Onlar ikinci yarıya iyi bir giriş yaptı ve skoru eşitlemeyi başardılar. İkinci yarıya iyi başladılar, fakat sonrasında Bekir'in golü bizi rahatlattı, sonrasında da diğer goller geldi ve maçı bitirdik."
"Güzel bir gol attım. Uzun zamandır gol atamıyordum ve uzun zaman gol atamamak bir forvet oyuncusunu üzer. Bu yönden bu akşam büyük mutluluk duydum. Fenerbahçe'ye gollerim ile yardım etmek istiyorum."
"İyi bir Rize takımı ile karşılaştık, bizim için kolay değilidi. İlk golü bulduk ve öne geçtik. Onlar ikinci yarıya iyi bir giriş yaptı ve skoru eşitlemeyi başardılar. İkinci yarıya iyi başladılar, fakat sonrasında Bekir'in golü bizi rahatlattı, sonrasında da diğer goller geldi ve maçı bitirdik."
"Güzel bir gol attım. Uzun zamandır gol atamıyordum ve uzun zaman gol atamamak bir forvet oyuncusunu üzer. Bu yönden bu akşam büyük mutluluk duydum. Fenerbahçe'ye gollerim ile yardım etmek istiyorum."

















Fenerbahçe


