Maçın kahramanı konuştu; "Bazen..."

Lokomotiv Moskova maçının yıldızlarından Josef de Souza, maç sonrasında konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 16 Şubat 2016 21:10
Haber: Sporx.com
Maçın kahramanı konuştu; 'Bazen...'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (15)
Google News
Fenerbahçe'nin Lokomotiv Moskova'yı 2-0 mağlup ettiği mücadelede golleri atan Josef de Souza, karşılaşma sonrasında açıklamalarda bulundu.

Çok mutlu olduğunu söyleyen Brezilyalı, "Çok mutluyum. Kariyerimde 2. defa bir maçta 2 gol attım. Bu attığım 2 gol, daha önce attığım 2 golden önemliydi. Bize tur kapısını aralayan gollerdi. Gollerimle takımıma katkı yaptığım için çok mutluyum" dedi.

Kasımpaşa maçında dinlendiğini söyleyen Josef, "Dinlenmeye ihtiyacım vardı. Bazen aralar iyi olabiliyor benim için. Takımımız Kasımpaşa maçında sahadan galibiyetle ayrıldı ve ben de dinlendim. Mutluyum" ifadelerini kullandı.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam