Fatih Terim: "Sekidika'yı beğendik, inşallah daha iyi olacak"

Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, Azerbaycanlı bir gazetecinin sorusu üzerine Jesse Sekidika ile ilgili konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 17 Eylül 2020 21:36 | Son Güncelleme Tarihi: 17 Eylül 2020 21:42
Haber: Sporx.com
Fatih Terim: 'Sekidika'yı beğendik, inşallah daha iyi olacak'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (3)
Google News
Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, Neftçi Bakü maçının ardından Jesse Sekidika ile ilgili konuştu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Azerbaycanlı bir gazetecinin, Neftçi Bakü'nün daha önce denediği Jesse Sekidika'yı transfer etmediğini belirtmesi üzerinde Terim şu sözleri kullandı:

"Sekidika sizde denenmiş, beğenilmemiş, biz beğendik, olur bunlar. Bazen beğenmezsiniz, sonra kısa sürede gelişim gösterir. Genç oyuncular için erken karar vermemek lazım, gelişimleri ve değişimleri çabuk olabilir. Biz beğendiğimiz için aldık, inşallah daha iyi olacak."

FATİH TERİM'İN BASIN TOPLANTISI, TIKLAYIN!

Tümü
 Reklam