Eskişehir'de transfer sinyali!

Eskişehirspor Başkanı Mesut Hoşcan, İsmail Kartal tercihi ile ilgili konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 12 Ekim 2015 19:59
Haber: AA
Eskişehir'de transfer sinyali!
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Eskişehirspor Başkanı Mesut Hoşcan, "Yeni hocamız İsmail Kartal ile beraber Eskişehirspor iyi noktalara gelecektir" dedi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Hoşcan, Vali Hanefi Demirkol Tesisleri'nde gazetecilere yaptığı açıklamada, Eskişehirspor'un yeni teknik direktörü İsmail Kartal'ın camiaya hayırlar getirmesi temennisinde bulundu.

Ligde geride kalan 7 haftada takımın performansının kötü olduğunu ve bu sebeple değişime gittiklerini vurgulayan Hoşcan, "Yeni hocamız İsmail Kartal ile beraber Eskişehirspor iyi noktalara gelecektir. Kendisinin yıllardan beri Türk sporuna verdiği hizmetler belli. Süper Lig'i bilen iyi, karakterli ve disiplinli bir hoca. İsmail hocamızla oyuncularımızın bu değişime iyi ayak uydurup, karakterli bir futbola doğru gideceklerinden eminim" diye konuştu.

Hoşcan, bir gazetecinin "Gündeminizde transfer var mı?" sorusu üzerine, "Transfer futbolun içindedir. Biz bu konuda yeni hocamızla beraber maçları futbolcuları izleyerek bir yol izleme kararı aldık. Muhakkak transfer olacaktır. Eskişehirsporumuz iyi yerlere gelecektir" ifadelerini kullandı.

Tümü
 Reklam