Olcay: "Maç sonu ışıkların gitmesi..."

Beşiktaş'ta Olcay Şahan, Tottenham karşılaşmasının ardından yayıncı kuruluşa konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 11 Aralık 2014 22:34 | Son Güncelleme Tarihi: 11 Aralık 2014 22:51
Haber: Sporx.com
Olcay: 'Maç sonu ışıkların gitmesi...'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Beşiktaş'ın, Tottenham'ı 1-0 mağlup ettiği karşılaşmada golün asistini yapan Olcay Şahan, mücadele sonrasında değerlendirmelerde bulundu.

İŞTE OLCAN'IN SÖZLERİ...

"Maça iyi başladık, 3 puanı hak ettiğimizi düşünüyorum. Işıkların gitmesi son saniyelerde avantaj oldu belki. Yoğun bir baskı altındaydık. Şimdi de rakibimizi göreceğiz. Çok mutluyuz. Burada önemli olan lider olarak çıkmamız. Beşiktaş'ın neler başarabileceğini görüyoruz. Umarım sezon sonuna kadar böyle devam ederiz"
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam