Nelson Semedo: "Herkes aynaya bakmalı"

Fenerbahçe forması giyen Nelson Semedo, Kasımpaşa maçı sonrası konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 21 Eylül 2025 22:22
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: AA
Nelson Semedo: 'Herkes aynaya bakmalı'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Fenerbahçe'nin sağ beki Nelson Semedo, Kasımpaşa maçının ardından açıklamalarda bulundu. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Portekizli futbolcu, "Açıkçası çok fazla ne diyebilirim bilmiyorum. Kendi oyunumuzu, yanlışlarımızı analiz etmeliyiz. İyi bir iş çıkarmadık gerçekten. Maça iyi başladık, gol attık, antrenmanda yaptığımız şeyleri sahaya yansıtmaya, iyi şekilde topu hareketlendirmeye çalıştık. İstediğimiz kadar topa sahip olamadık. 1-0 oldu sonra, rakip kırmızı gördü. İkinci yarı iyi oyun ortaya koyamadık. Çok fazla şey söyleyemiyorum şu anki hislerimle. Herkesin aynası bakması gerekiyor. Çok daha iyisini yapabilmek adına düşünmeliyiz." dedi.

Semedo, "Bu tarz puan kayıpları imkansız. Böyle bir puan kaybı yaşayamayız. Çok daha fazla istememiz gerekiyor. Bunları geliştirmeliyiz. Çok daha fazla savaşmalıyız. Bugünkü oyuna devam edersek bu şekilde çok ama çok zor. Kendimi kötü hissediyorum. Takımın menfaati için böyle konuşmak istedim." dedi.

Tümü
 Reklam