Mersin'den itiraf! 'Drogba'nın golünde...'

Mersin İdmanyurdu'nun Çek file bekçisi David Bicik, Galatasaray maçında Didier Drogba'dan yediği gol hakkında konuştu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 06 Nisan 2013 21:36
Haber: Sporx.com
Mersin'den itiraf! 'Drogba'nın golünde...'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Mersin İdmanyurdu'nun Galatasaray ile oynadığı maçın ardından konuk ekibin kalecisi David Bicik karşılaşmayı değerlendirdi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Çek kaleci Bicik yaptığı açıklamada, "İlk yarı biz çok daha iyiydik. Burhan ile gol pozisyonlarımız var. Atabilseydik, maç kopacaktı. 30. dakikadan sorna Galatasaray daha fazla topla oynamaya başladı. Maçın ikinci yarısında saçma işler yaptık ve sonuç böyle oldu" dedi.

Didier Drogba'nın attığı ilk golde hata yaptığı kabul eden 31 yaşındaki file bekçisi, "Galatasaray için şanslı bir goldü. Golde benim hatam var. Topun nerede olduğunu belirleyemedim. Kurtarabilirdim ama olmadı. Bu benim hatam. Top yukarıdan geldi. Ben auta gideceğini zannetmiştim" diye konuştu.

Tümü
 Reklam