Melo: "10 Aslan'la da olacağını gösterdik!"

Galatasaray'ın olaylı geçen Mersin maçında iyi performansını golle süsleyen Felipe Melo maç sonunda açıklamalarda bulundu.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 06 Nisan 2013 21:19
Haber: Sporx.com
Melo: '10 Aslan'la da olacağını gösterdik!'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Galatasaray'ın olaylı geçen Mersin maçında iyi performansını golle süsleyen Felipe Melo maç sonunda açıklamalarda bulundu. Galibiyeti tarif etmek için kelimeler bulamadığını dile getiren Sambacı, bu zaferi yenilen golde hatası olan Gökhan Zan'a armağan ettiğini belirtti. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Melo, "Çok önemli bir galibiyet. Anlatmak için keliemler bulamıyorum. Bu galibiyeti Gökhan Zan'a armağan ediyorum. Çok iyi bir profesyonel. Maça belki kötü başladı ama sonraki performansıyla nasıl bir profesyonel olduğunu kanıtladı" diye konuştu.

"10 ASLAN'LA GÖSTERMİŞ OLDUK"

Sambacı, "Galatasaray'ın amblemi Aslan'dır. 10 Aslan'la da biz bu şampiyonlığa ulaşabileceğimizi göstermiş olduk. Nasıl oynayabileceğimizi burada herkese gösterdik. Bu galibiyeti bizi yalnız bırakmayan taraftara armağan ediyoruz. 3 puanımız gidiyordu çok önemli bir şey kaybedecektik. Çıkıp Aslanlar gibi mücadele etmemiz gerekiyordu. Tanrı'ya çok teşekkür ediyorum" diye konuştu.

Tümü
 Reklam