Akhisar gelecek sezon Arena'da

Akhisar Belediyespor Başkanı Hüseyin Eryüksel, önümüzdeki sezon maçlarını Akhisar Arena'da oynayacaklarını söyledi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 14 Kasım 2014 11:40
Haber: DHA
Akhisar gelecek sezon Arena'da
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Akhisar Belediyespor Başkanı Hüseyin Eryüksel, önümüzdeki sezon maçlarını Akhisar Arena'da oynayacaklarını söyledi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Yapımı devam eden ve teslim tarihi 23 Ocak 2015 olarak bildirilen 13 bin kişilik stadın, 2 bin kişilik spor salonundan oluşan tesisinde işlerin ağır yürüdüğü, inşaatın önümüzdeki sezona bile yetişmeyeceği iddialarını değerlendiren Eryüksel, "Belki bu sezonun son haftalarına da yetişebilir ama en kötü ihtimalle önümüzdeki sezon başında stat hazır olur" diye konuştu.

Aynı zamanda AK Parti Belediye Meclis Üyesi olan Hüseyin Eryüksel, yeraltı otoparkı ile betonarme bölümün büyük ölçüde tamamlandığını, iki üç ay içinde stadın şekilleneceğini belirterek, "Her inşaatta olduğu gibi en zor bölüm temel ve ana gövdedir. Bu aşamayı geçtik. Çalışmalar tüm hızıyla sürüyor. Üç sezondur yaşadığımız zorluklar, önümüzdeki sezon bitecek" dedi.

Mimari projesi zeytin yaprağından esinlenerek çizilen Akhisar Arena 30 milyon TL'ye malolacak.

Tümü
 Reklam