"Siyah-beyaz gibi bir maç"

İlk yarının son haftasında Beşiktaş'a 4-0 yenilen Torku Konyaspor'da teknik direktör Aykut Kocaman maçı değerlendirdi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 27 Aralık 2015 21:29
Haber: Sporx.com
'Siyah-beyaz gibi bir maç'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap (5)
Google News
İlk yarının son haftasında Beşiktaş'a 4-0 yenilen Torku Konyaspor'da teknik direktör Aykut Kocaman maçı değerlendirdi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla İlk 35 dakikada maçın içinde olduklarını belirten Kocaman; İlk yarı ve ikinci yarı siyahla beyaz kadar farklı. İlk yarının son 10 dakikasına kadar maçın içindeydik. İlk yarının son 10 dakikasında ikinci yarıya da sarkacak sorunlar başladı. Son vuruşlar etkisizleşti. İkinci yarıda çıkarken top kayıpları gollere sebebiyet verdi. Bu sorunları uzun süredir çözmüştük ama bugün yine ortaya çıktı." dedi.

"ELEKTRİK KESİLDİ"

Yedikleri ilk golden sonra maçtan düştüklerini belirten Kocaman; "1-0'dan sonra takımımızda deyim yerindeyse elektrik kesildi. Beşiktaş maça hükmetti ve golleri art arda buldu. Yapacak bir şey yok. İlk yarıyı 26 puanla tamamladık. Devre arasın da düşüneceğimiz şey 5 mağlubiyeti 5 İstanbul takımından aldık. Bunun üzerinde kafa yoracağız." diyerek sözlerini noktaladı.

Tümü
 Reklam