"Penaltı değil ama..."

Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup ekiplerinden Tokatspor'un teknik direktörü Mehmet Birinci konuştu

SPORX AI BAKIŞI
calendar 16 Kasım 2014 14:05
Haber: AA
'Penaltı değil ama...'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup ekiplerinden Tokatspor'un teknik direktörü Mehmet Birinci, Keçiörengücü ile deplasmanda 1-1 berabere kaldıkları maça ilişkin, "Maçı belki farklı kazanabilirdik ama çok anlamsız bir penaltıyla berabere kalıp 2 puanımız gitti" dedi. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Birinci, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Keçiörengücü karşısında iyi futbol oynadıklarını belirterek, "Maçı belki farklı kazanabilirdik ama çok anlamsız bir penaltıyla berabere kalıp 2 puanımız gitti. Penaltı değil ama hoca o şekilde gördü, o şekilde karar verdi. Saygı duyarız. Bu maç artık geride kaldı. Önümüzdeki maçlara bakacağız" diye konuştu.

Takımın genel olarak iyi durumda olduğunu ifade eden Birinci, eksiklerin bulunduğunu ve ligin devre arasında eksikliklerin mutlaka giderileceğini kaydetti.

Birinci, Ofspor maçı hazırlıklarına bugün başladıklarını söyledi.

Tümü
 Reklam