"Kaybettiğimiz 2 puanı burada telafi ettik''

PTT 1. Lig ekiplerinden Manisaspor Teknik Direktörü Reha Kemal Erginer, düzenlediği basın toplantısında, geçen hafta kaybettikleri 2 puanı Gaziantep deplasmanında telafi etmenin mutluluğunu dile getirdi.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 03 Mart 2013 17:52
Haber: AA
'Kaybettiğimiz 2 puanı burada telafi ettik''
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Manisaspor Teknik Direktörü Reha Kemal Erginer, kritik bir maçta 3 puan aldıkları için mutlu olduklarını söyledi. 
 
Geçen hafta sahalarında kaybettikleri 2 puanın telafisi için Gaziantep'e geldiklerini anlatan Erginer, şunları kaydetti: 


''Ligde her maç zor. Gaziantep Büyükşehir Belediyespor için de önemli bir maçtı. İyi oynadığımızı düşünüyorum. Özellikle ilk yarıda çok gol pozisyonumuz var. Rakibe çok fazla pozisyon vermedik. 3 puan aldığımız için mutluyum. Geçen hafta kaybettiğimiz 2 puanı da burada telafi ettik.''
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam