Bahri Kaya: "Mücadelemiz memnuniyet verici"

PTT 1. Lig ekiplerinden Şanlıurfaspor Teknik Direktörü Bahri Kaya, düzenlediği basın toplantısında, gol pozisyonlarına girdikleri bir maçta galibiyet alamamalarına rağmen, oyuncularının mücadelesini övdü.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 03 Mart 2013 19:37
Haber: AA
Bahri Kaya: 'Mücadelemiz memnuniyet verici'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Şanlıurfaspor Teknik Direktörü Bahri Kaya 1461 Trabzon'un ligde güçlü bir kadrosu bulunduğunu ifade ederek, ''Herkesin takdir ettiği ve başarılı bulduğu bir takımla mücadele ettik. Gerek 11 kişi olduğumuz dönemde gerekse 10 kişi oynadığımız dönemde hiç de altta kalmayacak bir oyun oynadık. Atak bir oyun oynayarak ve üstelik pozisyon da bularak karşılaşmadan mağlup ayrılmak üzücü oldu. Sezon başından beri yaşadığımız korner sıkıntısını maalesef bu maçta da yaşadık.'' değerlendirmesinde bulundu. 

Takımının verdiği mücadeleden memnun olduğunu vurgulayan Kaya, ''Her şeye rağmen oyunu çevirme ve kazanma adına verilen mücadelemiz memnuniyet verici.'' dedi
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam