G.Antep'te 17 yıllık nostalji! O fotoğraf...

Gaziantepspor'da teknik direktör Bülent Uygun ve futbolculardan Cenk Tosun, 17 yıl sonra ilginç bir nostalji yaşadı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 21 Şubat 2013 12:12
Haber: DHA
G.Antep'te 17 yıllık nostalji! O fotoğraf...
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Gaziantepspor'un yeni teknik direktörü Bülent Uygun ile Cenk Tosun'un 17 yıl önce çektirdikleri hatıra fotoğrafı, ikiliye nostalji yaşattı. Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla Uygun'un 1996 yılında Fenerbahçe'de forma giyerken Almanya'da kamp yaptığı sırada, babası 5 yaşındaki Cenk'i antrenman izlemek için sarı lacivertli takımın kaldığı otele götürüyor. Antrenmanın bitiminden sonra ise Cenk Tosun sahaya girip, Bülent Uygun'un yanına oturarak babasına poz veriyor. İşte o ikilinin yolu 17 yıl sonra Gaziantepspor'da biri teknik direktör, diğeri futbolcu olarak birleşiyor.

Kaderin 17 sonra ikiliyi bir araya getirmesiyle ilgili olarak Bülent Uygun, "Hayatın kimi nerede karşılaştıracağı belli olmuyor. Fotoğrafı görünce çok şaşırdım" derken, Cenk Tosun ise, "Gaziantepspor'un Bülent Uygun ile anlaşmasından sonra ben ve ailem oldukça duygusal anlar yaşadık. Yıllar önce futbolcu olarak fotoğraf çektirdiğim kişi, şimdi benim Teknik direktörüm. Bu hoş tesadüften son derece mutluyum" değerlendirmesi yaptı.



Tümü
 Reklam