Çağlar Söyüncü: "Puan kaybı lüksümüz yok"

Fenerbahçe'nin Konyaspor'u 3-2 yendiği maçta Sarı-Lacivertliler'in ikinci golünü atan Çağlar Söyüncü, galibiyetin ardından açıklama yaptı.

SPORX AI BAKIŞI
calendar 13 Ocak 2025 22:32
Haber: Sporx.com, Fotoğraf: AA
Çağlar Söyüncü: 'Puan kaybı lüksümüz yok'
Klavye okları ile sonraki ya da önceki habere geçebilirsiniz.
Yorum Yap Yorum Yap
Google News
Fenerbahçe'nin deplasmanda Konyaspor'u 3-2 mağlup ettiği maçta Sarı-Lacivertliler'in ikinci golünü atan Çağlar Söyüncü, galibiyetin ardından açıklamalarda bulundu. 

"PUAN KAYBI LÜKSÜMÜZ YOK"

Mücadeleyi değerlendiren Çağlar, "Maça istemediğimiz şekilde başladık ama istediğimiz noktaya geldik. Bundan sonra puan kaybı lüksümüzün olmadığını biliyoruz, bunun stresini yaşadık. Oynayan oynamayan tüm arkadaşlarımla birlikte Fenerbahçe'yi daha iyi yerlere getirmeye çalışacağız." ifadelerini kullandı.
Sporx’i buradan Google’da işaretle, en özel haberlere ilk sen ulaş! İşaretle İŞARETLE Tıkla
Tümü
 Reklam